Pregătirea nunții vă poate da uneori dureri de cap. Între atâtea detalii pe care trebuie să le stabiliți și decizii de luat, s-ar putea să vă simțiți copleșiți la un moment dat. Din experiența mea ca mire vă pot spune că situațiile stresante se pot evita dacă realizați o listă pentru nuntă.

S-ar putea să sune ușor demodat, însă vă asigur că vă ajută să planificați cununia mai simplu și mai rapid. Vă invit să descoperiți ce tipuri de liste puteți face pentru a ține evidența aspectelor organizatorice.

Lista pentru nuntă: recomandări de pus în practică

Atunci când vorbim despre organizarea unui eveniment de o asemenea amploare și atât de special pentru voi, ideal este să apelați la diverse listuțe care să vă ajute să alegeți cele mai bune oferte și să stabiliți fiecare detaliu.

  1. Excel cu bugetul nunții

Resursele financiare este aspectul crucial al întregii cununii. Cu siguranță aveți deja o viziune asupra nunții, însă înainte de a lua orice decizie, important este să stabiliți suma pe care sunteți dispuși să o investiți.

Prin urmare, este util să realizați un document excel în care să notați bugetul de care dispuneți. Ulterior, împărțiți respectivul buget pe categorii (vestimentație, decorațiuni, verighete, invitații, locație, fotograful de nuntă în Brăila, meniu și altele) și alocați o sumă pentru fiecare aspect.

În acest mod, vă este mult mai simplu să căutați oferte, să le comparați și să le evaluați în funcție de bugetul pe care îl alcătuiți.

În caz contrar, există riscul să investiți o sumă poate mult prea mare în vestimentație, spre exemplu, și să realizați că trebuie să renunțați la anumite elemente pe care vi le doriți la nuntă.

  1. Document word cu invitații

Din proprie experiență, știu că gestionarea listei cu invitați poate fi dificilă. De aceea, vă sfătuiesc să aveți un word cu toate persoanele pe care vi le doriți la nuntă, inclusiv cu cele pe care și le doresc și părinții voștri.

Astfel, veți putea decide dacă este cazul să o scurtați și care sunt persoanele cărora le veți da invitația la nuntă.

De asemenea, în aproprierea nunții, această listă vă va fi utilă pentru a ține evidența celor care confirmă sau nu prezența la cununie.

  1. To do list

Sau lista lucrurilor pe care le aveți de făcut. De la alegerea bisericii, a nașilor, a vestimentației, a restaurantului pentru nuntă, selectarea fotografului și alte asemenea detalii.

Odată ce veți avea o listă cu toate aceste aspecte, le puteți prioritiza cu mai multă ușurință și veți putea cere ajutorul celor dragi acolo unde este cazul.

  1. Un sticky note pe desktop

Odată ce veți începe pregătirile, veți avea destul de multe întâlniri la care veți participa pentru a studia diverse oferte. Prin urmare, un astfel de bilețel vă va ajuta să vă reaminți de respectivele întâlniri ori de câte ori veți deschide laptopul sau calculatorul.

Pentru cuplurile care nu preferă această variantă, puteți salva toate întâlnirile direct în calendarul telefonului astfel încât să puteți seta și remindere.

  1. Folder cu ofertele

În anumite situații, veți primi oferte de la restaurante sau de la florărie pe e-mail. De aceea, vă sfătuiesc să aveți un folder cu toate aceste oferte, împărțit pe subcategorii.

În acest fel, le veți putea compara mult mai ușor și veți ști exact și unde să le căutați.

Nu în ultimul rând, luați în considerare faptul că tehnologia vă poate juca feste uneori, așa că recomandarea mea este să salvați toate listele pentru nuntă pe un cont de Drive sau pe orice altă platformă care oferă stocare de tip cloud. Așa, puteți fi siguri că toate informațiile sunt păstrare în siguranță.

Sper că detaliile din acest articol vă vor ajuta să planificați fără stres nunta mult visată.

Mult spor vă doresc!